4 Şubat 2017 Cumartesi

Instagram Takipçi satın almanın faydaları nelerdir?

Instagram gün geçtikçe değerleniyor ve yeniliğine yenilik katıyor. Hatta yakında en büyük sosyal medya platformlarından biri olacağına emin bir şekilde bakıyorum.
Peki bu instagramda takipçi muhabbetleri dönüyor bunlar nedir diyenler var gibi.
Instagramda kimimiz fenomen olmaya çalışırken, kimimizde ekmeğinin derdinde..
Bende hem fenomen olmak hemnde para kazanma derdinde olan bir arkadaşınızım diyebiliriz.
Çok araştırdım, çok gözlemledim ve instagram hakkında bir çok bilgiye sahip oluverdim diyebilirim.
Bugünki konumuzdada instagramda takipçi satın alan arkadaşların neden aldığını yada alma amaçlarını size açıklayacağım. Instagram'da satış yapmak güzel gibi görünsede aslında çok zordur.
Instagramı kullanan milyonlarca hesap olsada bu hesaplara ulaşmak oldukça zordur. Burada 2 seçenek vardır ya reklam yada takipçi satın almak...
Bana kalırsa reklam vermek hiç mantıklı gelmiyor.
Hem fiyatı pahalı hemde çok az bir oranda takipçi getirisi oluyor.
İnstagramda takipçi satın alan insanlar hem satış yapıyor hemde maliyetlerini düşürdüklerini söylemektedirler.
Açıkcası bizde biraz düşününce bu konuda haklı olduklarını düşünmeye başladık.
Reklam ücretlerini birazcık araştırdık kira parasından farksız olduğunu gördük. Dilimiz değil gözlerimiz uçukladı desek oldukça doğru olacak. Takipçi satın almak doğrudan belirli bir kitlenin size uygun fiyatla ulaşmasını ve hızlı bir satış elde etmenizi sağlamaktadır. Tabi sektörde bir çok dolandırıcı firma olduğunu bilmenizde fayda var. Bu sebeple kurumsal firmalar dışında uygun fiyata alacağım diye dolandırılmayın.

1 yorum: